Publicerad i Scrapbooking mm!

Det är så otroligt kul att bli publicerad i en tidning! Eftersom det är första gången det händer känns det säkert lite extra kul, de som har med LOs jämt kanske inte känner likadant? I det här numret av Scrapbooking mm har jag i alla fall med två LOs, båda på Linn. Men de får jag förstås inte visa här förrän om två månader...

Idag åker Linn och jag ner med tåg (till Linns förtjusning) till mina föräldrar, sedan åker jag och min syster till den stora mässan i Göteborg imorgon. Åh, så otroligt kul det ska bli! Både att hitta på något med syster och att gå på scrapmässa :-)

Kommentarer
Postat av: eldh

Grattis till publiceringen! // Elin

2007-03-30 @ 23:41:31
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0