2 LOs till

Här är två LOs som jag ser är rätt lika till upplägget. Rubrik överst, sedan ett foto och sedan texten. Båda helt utan mönstrat papper, bara fokus på foto och text. När jag tittar på andra LOs jag gjort på sistone, har jag insett att det går mer och mer mot LOs med väldigt lite mönstrat papper. Borde kanske rensa lite bland alla mina mönstrade då...

Till "fotohörnen" har jag använt Chatterbox´s doodle genie, både alfabeten och hjärtan är QK.

Mammas lilla goding

Här är bokstänerna (MM) målade med hobbyfärg och prickarna med en Sakura gelly roll-penna, hjärtat är från Gin-X, målat med samma färg. Stämpeln är Rhonna Farrer.
Vacker

Kommentarer
Postat av: Karoline

Vilka snygga LO:s! Vad duktig du är!
Och korten var jättefina.
Jag har också blogg.se men jag kan inte lägga in fler än ett kort åt gången... Betalar du för det el ska man kunna göra det med bas?
lifeaccordingtokaroline.blogg.se
Ha det bra!

2007-01-10 @ 21:15:58
Postat av: Petra

Åhh, de är jättefina!! Jag har också förändrats på sistone, i val av upplägg. Väljer oftare inga, eller bara ett mönster.
Kram

2007-01-11 @ 08:42:37
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Åsa B

Hej Sandra!
Vad kul att du skaffat blogg! :) Jag har kikat lite då och då efter nyuppladdade filer från dig på Scrappiz - men nu får jag väl kolla här istället! De som du lagt upp hittills är ju underbara - och min absoluta favorit är "Vacker" (när Julia sover).

Blogga på, det ska bli jättekul att kolla in här i fortsättningen!
/Åsa

2007-01-11 @ 08:54:42
Postat av: elisabethp

vilken liten söting!

2007-01-12 @ 17:38:00
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Marie

Så fina LO´s!

2007-01-15 @ 09:28:28
URL: http://www.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0