3 nya julkort

Just nu blir det mest julkort, ska man göra några så han man ju inte så lång tid på sig  nu! Idag har det blivit 3½ till, de som är helt klara kommer här.

julkort15

Stämplar från Magnolia, papper från Dejá Views och filtband från Queen&Co.

julkort14

Stämplar av Badanka och Magnolia, papper från Dejá Views, filtbandet vet jag inte riktigt... God Jul är utstansat med Studio skinni mini.

julkort13

Tomten är stämpel av Badanka, textstämpeln har jag inte någon koll på, åaååer från Sassafras lass och filtstjärnan från Queen&Co.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur mår Julia nu?Hon hade väl feber?Här lär det bli en rolig natt,N har ont i öronen och feber,E hostar massor och är alldeles tjock i halsen och feber.Så imorgon får jag ringa VC.Mitt iallt försöker jag skriva en spanska uppgift klar,ligger i sängen nu och skriver den,bra med bärbar dator ibland!!Fina korten är,gillar badanka tomten.
Kram

2007-12-13 @ 23:56:31
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: stina ~maräng~

Så mycket fint att se på och inspireras av här hos dig. Tack för din gulliga kommentar i min blogg!
Kram! Stina

2007-12-14 @ 18:06:34
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0