Scrappat hela dagen!

Idag har jag varit och scrappat mellan kl 10 och 18, som vanligt hur kul som helst på våra scrapträffar! Träffade många trevliga människor och en hel massa inspiration blev det också. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med de LOs jag gjorde på träffen, så istället för de 4 nya LOs jag skulle kunna lägga upp får ni istället se ett kort jag gjorde efter samma skiss på scrappiz som mitt förra kort, bara lite snurrat.


grattiskort_scrappiz

Nu är jag sugen på att scrappa ännu mer, scrapträffar ger liksom lite mersmak!

Kommentarer
Postat av: Kanskesnart

Vilka supergulliga kort! Både detta och det i föregående inlägg!

2007-08-12 @ 00:20:54
Postat av: kikkan

Jättefint kort, gillar den stämpeln. Och....hmmmm....pengarna är på väg. Ska fixa det i morgon, jag lovar.

2007-08-12 @ 00:21:57
Postat av: Bark

Jättefint kort. Gillar färgerna!!

2007-08-12 @ 10:48:47
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Camilla

fått svar om Örebro att de registreat min betalning så den är ok iallafall,om vi fått plats eller inte förtäljer inte historien :-)

2007-08-12 @ 20:51:16
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0