Underbart med scrapträff!

Igår var jag ju på scrapträff, hela 9 timmar satt vi! Förutom 4 LOs hann jag med att prata med de trevliga tjejerna som var där, fika och kolla på vad de andra gjorde. Och så har jag sett en Cuttlebug live och provstansat med den, kul! Så jag är väldigt nöjd med gårdagen! Två av mina alster kommer nu, övriga får ni vänta lite på.

Gl?dje

Den här är till första delen av Scrappiz vår och sommartävling, det skulle vara med temat utstansat/utklippt/utskuret och dessutom ha dold journaling, och det uppfyller den här. Blommorna i hjärtat är medium retro flower som jag ritat små stygn runt, Glädje är skrivet med Beauty Queen (från revolution) som jag lånade av Petra (tack Petra!!).

puss

Den här LOn är gjord efter en skiss på Scraphuset.

De mönstrade papprena är i båda LOna från Daisy Bucket, och inköpta på Scrapaddicted, visst är de härliga?

Kommentarer
Postat av: Claudia79

Supersöta LO:s!:-)

Postat av: Aase/ängel60

Hej... vad fin LO med det vackra blomhjärtat.
pappret bara älskar jag använde det själv i helgen...Vad roligt att du hade en mysig scrapdag. Ha det gott. Ängel60

2007-04-22 @ 20:38:27
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Jo79

Vad fina! Gillar blomhjärtat jättemycket.

2007-04-22 @ 21:37:05
URL: http://joscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Petra

Varsågod, det var så lite så!
Jag gillar hur den blev. Skulle nog ha blivit för tomt utan pilen, så det var bra att du kom på det.
Gillar puss-bilderna. De utstrålar så himla mycket syskonkärlek, så jag blir alldeles glad att titta på dem.
Kram

2007-04-23 @ 08:37:41
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Katja

Åh jag bara älskar blomhjärtat...det tänker jag testa på...tack för inspirationen och för snälla ord i min blogg.

2007-04-24 @ 12:37:33
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: per käll

Otroligt att du orkar scrappa så länge!

2007-04-24 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0