Intervju med Linn

I oktober förra året gjorde jag en intervju med Linn, men har inte kommit till skott att göra en LO med svaren förrän nu. Jag gjorde en intervju året innan också, så nu är det väl snart dags att fråga ut henne igen eftersom jag tänkt göra det en gång om året! Det är så roligt att få med vad hon tycker och tänker och de här bilderna passade otroligt bra för de visar väldigt mycket på hennes personlighet!



Idag ska jag på scrapträff, har ju nästan fått lite abstinens nu när vi varit borta! ;-) Fast jag har förstås haft tidningar med mig, lite uppstämplat att färglägga och så har jag passat på att skriva ner lite text jag vill ha med på några LOs. Nu ska jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0