Mors dag och födelsedagsfirande

Idag har vi firat både en ljuvlig 5-åring och mors dag! Mamma har varit hos oss sedan i fredags, igår var det barnkalas och idag kom stora delar av övriga släkten för att fira Julia. Julia fick inget kort (jag glömde bort det jag tänkt mig till henne...) men mamma hade jag gjort ett kort till på träffen förra helgen. Jag har "fuskat" och använt en stickers istället för att stämpla och måla själv, oj så snabbt och smidigt! Själv fick jag en godisbil av Linn och en zoo-apa av Julia, och så 8 kramar på raken av varje flicka! :-)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 06:19:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0