PresentationsLO till designat

Fredag-söndag den här veckan är det invigning av designats nya lokaler, och då kommer vi DT-medlemmar ha våra presentationsLOs i en pärm på plats så att de som kommer kan se vilka vi är. Vi kommer också finnas på plats för demos, make and takes eller bara prata lite! Det kommer även finnas en barnhörna där barnen kan sitta och pyssla. Så välkomna till designat i helgen, mer info finns på designats blogg.

Här är min presentationsLO:


Tycker det blev ganska mycket "jag", för tillfället är turkost en färg som jag använder mycket, washitejp, fjärilar, bling och några blommor är även det något som ofta finns på mina alster.

Kommentarer
Postat av: Jånna

Gillar verkligen den här layouten! Snygg färgkombo!

2011-03-08 @ 21:15:34
URL: http://jannaslillavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0