Fina prinsessan Julia

Den här LOn har jag skapat utifrån en skiss på Sketchy Thursdays, det blev lite mist även på denna! Fotot har Martin på sin iphone, och jag har länge tänkt scrappa med det och nu blev det av!



Helgen har gått fort med sjukdom både för Linn och Julia, Julia är pigg som en ärta igen medan Linn fortfarande har feber. Jag har varit en hel del nere på designats invigning, det är så kul att så många hittat dit under helgen! Men imorgon är det vardag igen, även om det förstås kommer bli VAB för mig eller Martin.

Kommentarer
Postat av: Aase/Ängel60

Vilken söt prinsessa på en underbar LO



Kram Aase

2011-03-13 @ 19:23:01
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0