Ännu en härlig scraphelg avklarad!

Det är verkligen så roligt att vara på scrapträff en hel helg! Att få träffa alla dessa scrappare som sprider sratt och inspiration är så härligt! Jag är så glad att jag får vara med och anordna LinköpingScrap och lärt känna mina goa medarrangörer, vi är ett sammansvetsat gäng som nu börjar fundera på hur vi ska fira att nästa gång blir vår 10:de träff... Visst är det lite kul att vi är nästan samma gäng som kört helt friktionsfritt i nästan 5 år!?

Jag tyckte det gick lite trögt att scrappa ibland under helgen, men tittar jag på vad jag skapat är jag väldigt nöjd! Även om många av mina alster är väldigt enkla så gillar jag dem, det kommer visas en hel del här framöver eftersom helgen trots allt kan summeras till nästan 12 LOs (bara lite text och finlir kvar) och 5 kort. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0