Och årets första kort!

Min faster fyller 80 år, och idag ska mamma och pappa på kalas och fira henne så mamma bad mig göra ett kort. Och det gjorde jag självklart! Jag tycker ofta det kan vara svårt att göra kort till äldre, (visserligen framför allt äldre herrar) men det här blev jag riktigt nöjd med. Mammas kommentar var att det var en ny stil, det är i alla fall första gången jag använt lyktstolpen på kort. Och det gav mersmak, så nu måste jag fundera på om jag ska skaffa lång plattform till revan för att kunna köpa en egen...


Kommentarer
Postat av: Aase

Åh kortet är verkligen underbart....

Så snyggt med lyktstolpen. Jag ska ge mig på att göra ett fem års kort till en kille, även det kan vara svårt tycker jag. Lättare att göra lite puttenuttig :) Ha en skön dag!

Kram Aase

2011-01-08 @ 10:15:31
URL: http://angel60.blogspot.se
Postat av: Ida

Fina kort du gör, Sandra!

2011-01-08 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0