Min lilla tokfia!

På Scrappizbloggens redaktionsträff i höstas utmanade Åsa oss att skapa med hål, och såhär blev min LO till den utmaningen. Det här har jag funderat på att göra innan, har sett det i någon tidning för länge sedan. Jag har gjort ett mönster med hål genom att rita av en halvcirkel flera gånger efter varandra och med Åsas crop a dile gjort hål utmed halvcirkeln. Sedan har jag satt orange papper bakom och duttat i lite 3D-lack i hålen.



På sin 4-årsdag fick Julia (helt oberoende av varndra) dels Pippikläder och -peruk, och en liten penna med en prinsessa med orange flätor på. Kan väl avslöja att hon inte såg riktigt så tokig ut hela tiden, men det här fotot blev lite roligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0