Soft studiedag!

Idag har jag varit ledig eftersom barnen hade studiedag. Riktigt skönt att få en extra dag ledigt, men jag misstänker att det blir lite stressigt på jobbet imorgon istället för att hinna med det jag ska...

Fast trots att jag var ledig gick jag upp tidigare än vanligt, för jag hade bestämt med 3 andra tjejer på jobbet att vi skulle iväg och simma 6.30! Kände att det var lika bra att hänga på nu, det behövs dock lite draghjälp för att komma iväg den tiden... Riktigt skönt, inte speciellt mycket folk i simhallen utan jag kunde simma på i min egen takt utan att bli omsimmad/simma om hela tiden.

På eftermiddagen kom min kära vän Camilla hit med sina flickor, och efter en stund kom barnen igång att leka så bra och vi kunde sitta och prata i lugn och ro, med lite avbrott för någon flicka som ville berätta något förstås! Camilla hade med sig ett härligt DT-paket till mig från designat, synd att jag inte är ledig imorgon också! :-D

Nu är det bara en vecka kvar till Linköpingsscrap! Längtar massor! Och även om du inte har plats på träffen går det som vanligt bra att komma förbi och shoppa, inspireras och prata bort en stund!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Vännen

Jag hoppas att ni får en underbar helg och det vet jag att ni får ! Själv ska jag lära mig att njuta UTAN min familj ler

Ja det var ett tag sedan jag var iväg själv och det ska bli skönt att bara få vara och låta andra ta hand om allt på de spa jag ska till.

Men innan jag ger mig iväg vill jag ge dig en gåva då du finns i mitt hjärta och utan DIG skulle jag inte vara där jag är idag.

Tack för att du finns

Kramar i massor Lotta

2010-03-18 @ 17:40:07
URL: http://www.lottist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0