Påskkort och vårglädje!

Jag har fått ännu ett nytt, härligt DT-paket från goa Camilla på designat, och på helgens träff blev det en del skapat med det. Först blir det två påskkort!



De söta mönstrade papprena är från Jillibean Soup, så enkelt att skapa med sådana läckra papper! Både stjärnbården och Gladpåsk-stämepln kommer från Minelle.



Även detta papper kommer från Jillibean Soup, bling och blommor från Prima.



Sist ut är en LO som jag gjorde någon dag innan träffen för att sparka igång inspirationen! Jag längtar efter vår och bättre fotoljus nu, så jag plockade fram några bilder från förra våren och scrappade dem istället. Här är det papper från MME jag har använt, blommor och bling även här från Prima och några från Inkido också. Den söta spetsen finns i många underbara färger, jag var tvungen att köpa på mig några olika färger i helgen! Allt material hittar du på designat, eller åtminstone så fort upp-packningen efter helgen är färdig eftersom Jillibean-papprena är sprillans nya och inte upplagda än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0