Lite blandat för designat

Här är två LOs jag gjort med härliga papper från Glitz respektive Lily Bee, allt material från designat!



Julia hade bara ett önskemål om sina tårta, och det var att den skulle vara ROSA! Mormor hade egentligen tänkt sig en grön prinsesstårta, men naturligtvis fick Julia sin rosa tårta av mormor! Sedan åt hon inte så mycket av tårtan, men vi andra fick ju njuta av den. :-D



Sedan en LO på min härliga 6-åring, jag har lite svårt att förstå att hon slutar dagis om bara några veckor! Men hon är ju förstås så redo att börja förskoleklass till hösten, jag tror det kommer bli jättebra för henne.

Idag tog jag med flickorna en sväng till designats lageröppet, så trevligt att kunna gå och shoppa lite och prata lite med min goa vän. Nu har jag en ny, rolig dymo med tre olika typsnitt på, ska bli kul att testa. Speciellt det kursiva är så snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0