4-årskalas

Idag har vi haft 4-årskalas för Julia, totalt var det 8 barn här. Jag hade övertygat Julia om att att inte ha någon tårta, eller rättare sagt att ha en glasstårta istället. Så jag roade mig med att göra muffins med frosting på istället! Självklart blev de rosa! Och de är väldigt inspirerade av Evas fantastiska muffins på våra scrapträffar, även om jag inte fått receptet från henne...



Vädret var ju helt klart på vår sida, ljuvligt att kunna sitta ute och nästan tycka det är lite för varmt. Men bara nästan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, så läckra!! Kanske är såna jag ska baka till Stellas kalas nästa helg. Ses imorrn!

2010-06-05 @ 23:14:34
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Lotta

mmmm ja det vattnas i munnen på mig men jag kan lova att de är inte lika goda som brödet du bakar..... (skulle ju inte nöja mig med en muffins)



Kram Lotta

2010-06-06 @ 19:58:12
URL: http://www.lottist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0