Skapat för designat

Jag har skapat med en av Basic Greys nya serier, Origins, som går i framförallt grönt, gult och brunt. Det är tjocka, dubbelsidiga papper där "baksidan" ofta är minst lika användbar som framsidan.



Här har jag använt just baksidan av Refresh som bakgrund, jag gillar jättemycket att det är smårutigt så att det är enkelt att använda och skriva direkt på pappret. Detta rutiga papper finns i flera olika färger! De rub-ons jag använt kommer från ett häfte fullt med härliga matchande rub-ons. Materialet hittar ni på designat!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hopp, vad duktig du är;) Visserligen visste jag att du var lite pysslig, men det här...!

Stor kram från mig, hör av mig snart via vanliga mailen!

Kram fia

2010-01-16 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0