Inte så aktiv...

med bloggandet för tillfället. Jag skapar visserligen inte något hemma nu heller, men jag har ju varit iväg på lite träffar, och då får jag lite gjort i alla fall.

Den här visades på Scrappizbloggen idag:


Det är foton från julafton, då jag och flickorna var och åkte pulka tillsammans med min syster med familj. Riktigt härligt och massor med mjuk snö!

Idag har jag försökt få lite gjort här hemma, men det har gått rätt trögt. Lite tvätt, disk, dammsugning, rensat en låda och plockat lite här och där. Får se om det blir lite mer gjort under kvällen eller om det får bli nya tag imorgon istället... Hann i alla fall med att komma ut en sväng när det fortfarande var ljust, även om jag missade solskenet på förmiddagen. Nu ska jag ner och se hur det går med byggandet av vår nya sideboard/tv-bänk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0