Mammas solstrålar!

Den här gjorde jag för ett tag sedan efter en skiss av joggemia på Swescrapbook-bloggen, men jag glömde visst bort att lägga upp den här också. Men så idag dök den upp i deras blogg och jag kom ihåg den!

Jag har scrappat liknande foto från vitsippebacken innan, men det finns fortfarande en hel del fina jag kan tänka mig och några har nog dessutom scrappats två gånger eller fler redan...

Vi har haft en toppenhelg i Stockholm, igår hann vi med snabbvisit på Tekniska muséet, lunch med svägerska + pojkvän, vara barnfria och strosa på stan, äta sukiyaki och gå på bio (Snabba cash). Idag tog vi en sväng ut till min goa vän Anna med familj, inte dåligt att få träffa henne två gånger på en vecka när vi bor så långt ifrån varandra! Eftersom barnen sov i bilen på vägen hem tog det rätt lång tid för dem att somna ikväll, så vi får väl se hur det är imorgon när de ska väckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0