Inställda kalas...

I helgen skulle vi haft 6-årskalas både lördag och söndag, men eftersom Linn blev magsjuk igår var det bara att ställa in. Som tur är gick det över snabbt, och nu hoppas jag att jag och Martin slipper bli sjuka, Julia hade en omgång i måndags... Nåja, jag är glad att hon blev sjuk innan alla släktningar kommit hit och blev smittade. Så nu hoppas vi på att alla är friska nästa helg istället, så kalasar vi då! Martin har fixat en ny, fin cykel till henne, och så får hon några klänningar som jag köpte från Me&I + någon bok, så nu är den biten klar inför måndag i alla fall.

Ikväll blir det Melodifestivalen, det är första året barnen får vara uppe och titta på det och de tycker det är SÅ spännande!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hipp Hipp Hurra för Linn idag!! Våra flickor börjar bli stora!



Kram

2010-03-01 @ 14:26:57
URL: http://www.designat.e-butik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0