Varit på scrapträff med barnen

Idag var båda flickorna med mig på scrapträff, eftersom jag var sugen på att komma iväg hade jag inte så mycket val då Martin är iväg med jobbet. Flickorna var förstås eld och lågor över att få följa med! Och trots att jag fick hjälpa dem med både det ena och andra hann jag göra nästan 3 LOs, men Julia gjorde 5 eller 6 st + 3 kort, Linn några färre. Ska se om jag får tillstånd att fota några av barnens och visa, mina kommer lite senare! Men jag blir ju så sugen på att fortsätta scrappa, fastän vi var nästan hela dagen på träff. Får se om det blir lite mer när flickorna somnat...

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Jo, man får ju verkligen upp inspirationen under en så'n här dag! :) Hoppas du får tillstånd att visa några av deras alster, för de var ju jättefina. Det sytes att äpplet inte faller långt från päronträdet, om man säger så.

2010-08-15 @ 10:01:55
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0