Skapat för Skaparlusten på Scrappiz

Den här månadens företag på Scrappiz är Skaparlusten, och jag har fått två av deras månadspaket att scrappa med och visa upp på Scrappiz. Här kommer första omgången av det jag skapat, papprena är från Kaisercraft.



Först en LO om vår söta lilla badtjej, fotot är inte helt nytt för nu badar de nästan aldrig utan duschar (eftersom deras mamma tycker det går snabbare...). Här har jag plockat fram min symaskin och sytt lite på kanterna, förstår inte varför jag inte gör det oftare!




Nästa är om mina föräldrars nya Casper. Deras gamla hund hette också Casper, men det är inte de som har dålig fantasi, för de köpte honom som 1-åring och då hette han redan det. Lite komiskt är det allt tycker jag.



Paketet innehöll också två wellpapptags, och av den ena gjorde jag en tag att sätta på en flaska man kan ge bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0