Mer till Scrappiz CC

Idag är sista dagen på CCn på Scrappiz, och jag har gjort en LO till. Kortet är sedan tidigare...



Den här är till en tekniktävling som Scrapgalen sponsrar, som gick ut på att man skulle använda sig att 5 tekniker bland ett antal utvalda. Jag har använt följande: rivit, stämplat med något annat än vanliga stämplar, stansat, sytt på maskin och använt filt. En jättekul utmaning! Jag som hade för mig att det inte gick att sy på min stmaskin, nu testade jag och det funkade jättebra!



Det här kortet är till en tävling sponsrad av Inkywings och är gjort efter en skiss, där man även skulle använda mönstrat papper från minst tre olika företag. Mina papper är från Forma hantverk, Jillibean Soup, Crate och Basic Grey. Även stämpeln är från Forma.

Idag har jag även hunnit med att stryka hela tvätthögen, köpa nya skor till Linn, storhandla på Maxi, sopa rent/ut inför att de ska sopa gatorna, njuta lite i solen, gå en lång promenad och scrappa lite annat. Imorgon är det dags att jobba igen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken underbar LO! Jättehärlig! Kan vi inte försöka få till en miniträff snart? Nu hoppas jag att vi är friska ett tag... :-) Ha en skön dag i solen, kram

2010-04-12 @ 10:04:22
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Malin/malwa

Jätteläcker LO! Du är så duktig på att göra snygga, stilrena LOer.

2010-04-12 @ 10:08:28
URL: http://scrapsofmalwa.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0