Jillibean Soup för designat

Åh, så glad jag blev när jag såg de härliga papprena från Jillibean Soup i mitt senaste dt-paket från designat! Camilla tyckte de skulle passa mig, och det gör de verkligen! Det är härliga, glada papper, den här gången med påsk- och vårkänsla i dem.



Fotona på Julia är visserligen från september förra året, då var Martin och barnen på Kolmården för att ge hennes nappar till Bamse, och det var i samband med det som Martin knäppte bilderna. Tycker serien är för söt, det är ingen längre stund som Julia surar. Det är mycket favoritsaker på LOn, tex de användbara alfabetstickers jag använt till rubriken, journalingcirklarna (även de från Jillibean Soup), chipboardhjärta från Heidi Swapp och så den härliga badgen med solen och det glada molnet på. Allt från designat!

Kommentarer
Postat av: Johanna ~ Silwerstar

Jättesöt!!! Både tjejen och layouten! :D

2010-04-08 @ 22:35:26
URL: http://silwerstar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0