CC på Scrappiz!

De här gjorde till CC på Scrappiz när jag var hos Camilla och scrappade i måndags. Första är gjord efter en skiss och den andra är till en färgutmaning där man endast fick använda gul, orange, grönt och lila. Lite klurigt men kul, för det är färger jag normalt sett inte kombinerar.


Här har jag åter igen scrappat ett av de fina dagisfotona (av Johnny Heneståhl på Jarocka) från förra året.



Ett foto som jag också scrappat innan fast då i svartvitt... Älskar Julias allvarsamma min! Visst är det härligt med fjärilar?

Idag har vi röjt i garaget och förrådet, eller åtminstone gjort oss av med en massa skräp som vi innan bara slängt ut där. Bilen får vi fortfarande inte in i garaget, men jag kommer i alla fram lite bättre både där och i förrådet nu! Misstänker att vi får riva ut alla lådor och gå igenom och rensa lite till för att jag ska bli helt nöjd, men vi är en bit på väg i alla fall! Som tur var har mamma varit här sedan igår kväll och hjälp till med barnen, så slapp vi ta med dem till tippen.

Sedan var jag en kort sväng på designats lageröppet, alltid kul med lite nytt! Imorgon hoppas jag hinna några till utmaningar på Scrappiz CC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0