Mer Heidi Swapp

Jag har gjort två LOs till med de härliga papprena jag fick i senaste DT-paketet från designat. Papprena är från Heidi Swapp, chipboardbokstäverna från My Little Shoebox och bling från Melissa Frances.



Här har jag använt Bazzill CS som bas tillsammans med ett färdigrandat papper från Heidi Swapp, journalingrutan är utklippt från ett annat papper, blommor från Prima och så Pearl maker som är nästan genomskinliga. Rubriken är en av mina favorittypsnitt från American Crafts. Lite utförligare beskrivning finns på designats blogg!


Edit: Det underbara fotot på Julia är från dagisfotograferingen och är taget av Johnny Henestål på Jarocka!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint fotot är på Julia!! Jättesöt! LO:n är också väldigt söt. :-) Gillar särskilt hjärtat med vingen.

Hoppas allt är bra med dig och familjen, kram

2009-09-22 @ 21:38:16
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0