Ljuvliga julstämplar hos Bildmålarna!

Snart släpps det nya julstämplar hos Bildmålarna, både med Mimo, Mimosa och Tossarna! Här är två kort jag gjorde på träffen med de nya stämplarna, årets första jul/vinterkort! Men med största sannolikhet långt ifrån de sista...



Först ett kort med Mimo och snögubben! Det är gjort efter kortskissen som AnnaG gjort till vår träff. Kul med lite annorlunda upplägg mot vad jag brukar ha! Snöflingorna har jag fyllt i med lite vit pearlmaker eftersom de nästan försvann när jag målade bakgrunden ljusblå. Lite glitterlim blev det också!



Till nästa kort har jag använt lilla söta Tossan på släde, detta är gjort till kortliften på träffen, kortet jag liftade var även det gjort av AnnaG. Funderar på om jag ska lägga till God Jul någonstans, men det kommer ju stå inne i kortet, så det får nog vara såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0