Jul med Nikki Sivils

Idag blir det lite julinspiration i bloggen! Nästan allt material jag använt finns att köpa på designat, så kika in där och shoppa! Det kommer in en massa roliga saker mest hela tiden, så det är väl värt ett besök då och då. Bloggen uppdateras ofta med härliga alster av mina DT-kollegor, så kika in där med!



Först en LO om Linn som klär granen, jag visste precis vilket kort jag ville ha när jag såg den läckra granen på ett av mina papper.



Sedan tre julkort. Blommorna och bladen är från samma förpackning, blommorna är ihopsatt och blingade med lite blingstenar, passade bra ihop med de glittriga bokstäverna.



Här är tomten och granen rub-ons, stjärnorna är genomskinliga med lite glitterlim på sig. Och så mina favoriter, minialfabet! Så användbart och smidigt att det är så otroligt många bokstäver att man kan skriva långa meningar utan att de vanligaste bokstäverna tar slut.



Sedan kommer ett riktigt snabbkort. Det mönstrade pappret är redan färdigt, bara att skära ut från arket, och montera på kortstommen! Textrutan har jag klistrat över den engelska texten eftersom i princip alla mina julkort skickas inom Sverige. Till sist har jag duttat dit pearl maker runt om hela kortet. Som sagt enkelt, men ändå mycket roligare än ett köpekort tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0