En glömd LO från träffen

Hittade en LO från träffen för några veckor sedan som jag inte tror jag visat. Ännu ett av de härliga dagisfotona som de tog på Julias dagis, den här gången från syskonfotograferingen. Inte nog med att Linn fick komma in och ta så här fina foton tillsammans med lillasyster, han tog några på bara Linn också! Men det blir till en annan LO. Fotot är taget av Johnny Henestål på Jarocka! LOn är gjord med material som fanns i goodiebagen vi hade plus bland annat lite journalingcirklar från Jillibean Soup, som man kan hitta hos designat.


Kommentarer
Postat av: Havis

Åh, så fina alla dina alster är. Jag vill också sätta mig och scrappa, men har inte riktigt tid.

2009-09-26 @ 10:27:44
URL: http://hemmahoshavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0