Skiss på Scrappizbloggen

Idag är det dags för oktober månads skiss på Scrappiz. Jag gjorde ett julkort efter skissen och använde en av Bildmålarnas nya stämplar.



Nu är det tyst och lugnt här, barnen sover och jag har diskat och ska snart plocka fram lite saker jag ska ta med mig till min syster imorgon. Martin är i London, där verkar allt vara bra. På onsdag kommer vår nya soffa och fåtölj hem till oss! Barnen tittade på Lilla Melodifestivalen, men eftersom jag bara såg andra halvan så missade jag Linns favoriter. Dock fick jag höra vissa delar av låten MÅNGA gånger efteråt, men kan inte riktigt säga om den låten verkade vara bättre än killen som vann... Misstänker att Linn skulle bli glad om jag köper skivan när det väl kommer ut, hon har börjat tycka det är lite kul med musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0