Utmaning på Scrappiz

Idag på Scrappiz visar vi en av de utmaningarna vi gjorde under vår träff i Spånhult, denna gång är det Lottas utmaning. Den gick ut på att vi skulle inspireras av henne, färgen på kläderna, halsband och tatueringen. En bild på Lotta och de andras alster hittar du här!



Jag valde att scrappa en bild på levande ljus. Det blev en LO med rubriken som enda text, ganska olikt mig. Kanske skriver jag dit något mer på baksidan...

Idag har vi varit och shoppat på Ikea, tillsammans med en hel del andra. Det blev en ny kökslampa som får komma upp nu till advent, sedan byter jag kanske tillbaka till min vanliga. Anledningen till att jag inte "kan" ha den vanliga nu är att jag har en med tyg på som jag matchar mot gardinen, men nu har jag gardiner som jag inte har något som matchar till.

Sedan fick jag två tomtenissor. Linn hade bestämt sig för att vara tomte på dagis Luciatåg, medan Julia skulle vara tärna. Men när Julia fick se tomteklänningen Linn skulle få ändrade hon sig rätt snabbt och ville vara tomte hon också. Nu är det två små söta tomteflickor i soffan, klänningarna skulle förstås på så fort vi kom hem! Nu ska jag börja plocka fram lite adventsljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0