Ny skissutmaning på Scrappiz

Idag är det en ny skissutmaning på Scrappiz. Jag har gjort ett julkort efter skissen, det blev såhär:



Stämplarna jag använt kommer från Kortmakaren, tyckte motivet med ljuset och barnen var så perfekt till tändsticksaskar att jag var tvungen att ha det. Och det går förstås väldigt bra till julkort också! Och jo, jag har faktiskt dekorerat en tändsticksask med just det motivet också.. Blir nog fler också!

Imorgon åker jag ner till Spånhult för att träffa en stor del av Scrappizbloggens redaktion, ska bli så himla kul! Vi "träffas" ju en hel del på internet, men flera av dem har jag aldrig träffat på riktigt, så det ser jag verkligen fram emot! Nu håller jag bara tummarna för att min hosta minskar lite till imorgon...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh vilket perfekt motiv till tändsticksaskarna.Jättefint! Kanske kan man få lifta den ideen och stämpeln. Kram

2009-11-09 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0