Jillibean soup för designat

Jag har fått skapa med några av de otroligt läckra papprena från Jillibean soup som designat har tagit in, papper HELT i min smak! Här kommer det jag bloggade igår i designats blogg, kika in där för utförlig materialbeskrivning. Dessutom har det kommit upp en ny tävling, den här gången är det en härlig LO gjord av min DT-kollega Malena ni ska lifta.



Först en LO om övriga familjens Lisebergsbesök i somras, själv jobbade jag. Här har jag använt tiny pompom, en lite behändigare variant av vanliga pompom-band, det blir inte så bulligt av dessa små, kanonläckra band. Stämplarna är från Unity stamps Kit of the month från september. Och så har jag använt ett av QKs nya alfabet, Central Park, till rubriken.



Ännu fler foton från ett tillfälle när jag faktiskt inte varit med, här var familjen i Trädgårdsföreningen när jag var på Eventet om jag inte missminner mig.



Till sist blev det ett grattiskort med min nya stämpel från The Greeting Farm, Dahlia. Jag passade på att förbeställa när designat hade det erbjudandet, men nu finns hon och några kompisar i webbutiken också!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Som vanligt alldeles underbara alster! :)

2009-11-11 @ 21:46:25
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0