Härlig Stockholmshelg!

Jag har haft en toppenhelg i Stockholm, förutom att träffa min bästis Anna hann jag även med att träffa en av mina vänner från Japantiden, jättekul att ses igen! Igår tillbringade jag och A dagen med att strosa runt lite i affärer, sitta på ett fik och prata äta och titta på showen PrimaDonnor på Hamburger Börs. En riktigt kul föreställning med Gunilla Backman, Charlott Strandberg och Sussie Eriksson och dessutom blev det min födelsedagspresent. :-)

I veckan ska jag pyssla inbjudningskort till en kompis som fyller år och som jag och en annan kompis övertalat att ha fest... Det blir enkla kort eftersom det måste gå fort att få ut dem och tid är ju inget jag har jättegott om för tillfället.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0