Veckofoton från v18

Här kommer lite foton från v18! Jag har börjat fundera på om jag skulle göra något mer med dem, som att scrappa eller bara skriva ut dem, men det får kanske bli ett senare projekt, all text finns ju bevarad om jag får ett ryck att göra något av det senare!



Det var en vecka då vi hann med både det ena och det andra! Jag passade på att sitta ute i solen och njuta en eftermiddag, använde mig av räcket för att föreviga det. På Valborgsmässoafton hade vi lite fotosession ute i trädgården, för jag ville testa lite på dem liggande innan vi skulle ut i skogen och fota vitsippor senare under helgen... Linn och jag fick gå själva till Valborgsfirandet på Ryttargården eftersom Julia somnade på soffan innan vi skulle iväg, så hon och Martin stannade hemma istället. Där åt vi våfflor och tittade på den pyttelilla elden, det var eldningsförbud, så det blev ingen riktig brasa. På fredagen var det dags för kalas hos F, underbart väder så vi var ute hela tiden! På lördagen åkte jag och flickorna ner för att fira min syster lite som fyllde veckan efter. Julia älskar verkligen att busa med sin kusin Hanna, och de passade på att göra det en hel del trots att de skulle hinna med att studsa på den nyinköpta studsmattan också. På söndagen tog vi vår årliga fotosession i vitsippeskogen!

Kommentarer
Postat av: Silli

Hello Sandra, I love your blog, I love the lo´s and your sweet cards... You are sooo talented... Happy day for you! Hugs from Silke

2009-05-22 @ 16:18:44
URL: http://www.silli-silli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0