Underbara maj!

VIsst har det varit en underbar början på maj! Hela familjen har varit på 5-årskalas hos goda vänner och eftersom solen sken så skönt på oss var kalaset utomhus så vi har suttit i solen och njutit när barnen stojat runt. Och snart ska jag och flickorna åka ner till mina föräldrar för att imorgon umgås lite med dem och min systers familj och passa på att fira min syster som snart fyller år.

Igår skulle vi för första gången sedan Linn föddes ta oss iväg och titta på brasa, men Julia somnade i soffan till Bolibompa, så Linn och jag fick gå själva. Tyvärr blev det ingen riktigt brasa eftersom det var för torrt, utan bara en i miniatyr. Linn var rätt nöjd ändå, hon fick en våffla och så träffade hon på lite kompisar där.

Här kommer ett nytt kort jag gjort på beställning från min bästis Anna:


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, ett så härligt kort!

Hoppas att du haft en riktigt härlig helg!

Kram / Petra

2009-05-03 @ 17:03:31
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0