Mer till CC på Allt om scrap!

Visst är det härligt när man får en extra ledig dag? Det är studiedag på dagis, och flickorna leker så bra nu att jag hunnit göra en LO till! Vi började tillsammans när jag stämplade och målade bakgrundspappret, men sedan övergick de till andra lekar. Utmaningen gick ut på att inte använda mönstrat papper, och då tycker jag det är så kul att använda stämplar och färglägga! Det har jag gjort förut, och det kommer jag säkert göra igen. Stämplarna kommer kommer från Tingtura och är färglagda med promarkers. De underbara virkade blommorna har jag Pernilla att tacka för, visst är de härliga!


Kommentarer
Postat av: Eva J

Vilken härlig vår lo. Kortet lyser glädje.

Ha det bra Eva

2009-05-12 @ 12:47:19
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Lise-Lott G

vilken härlig sommarLO.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-05-12 @ 22:44:16
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0