Grattis till pojken

Den här stämpeln har jag suktat efter innan och när jag hittade den på Scrappiz slog jag snabbt till, men sedan blev det inget kort med den ändå. Men nu har jag i alla fall kommit till skott att fixa ett, här kommer det!



Nu ser jag fram emot en härlig långhelg! Imorgon ska vi förhoppningsvis få lite gjort här hemma, även om det verkar som om det ska bli bra väder imorgon för att sedan bli sämre... I vilket fall ska det bli skönt att vara ledig!

I lördags kom lillstumpan fram till att hon var en stor tjej och skulle sluta med dagblöja, vilket vi förstås uppmuntrade! Så nu blir det troligen en period med rätt mycket passande och så måste jag börja tänka på att ha med extrakläder hela tiden. Ska bli skönt att slippa blöjbarn, samtidigt som det är lite sorgligt att det går så fort innan de blir stora... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0