Wow, vilken helg!

Jag har tillbringat en toppenhelg i Göteborg på Scrap- och stämpelmässa i Bildmålarnas monter och det har verkligen varit hur kul som helst! Massor med glada och positiva människor som varit och handlat av oss, massor med skoj att handla själv också, en otroligt god räkmacka på Gothia Tower, trevligt boende hos släkting till Bildmålar-gänget. Så jag vill passa på att tacka alla som var hos oss och förgyllde helgen, och det allra största tacket till Bildmålarna som lät mig följa med, ni är toppen!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, jag letade efter dej flera gånger, men lyckades missa när du var i montern... Trodde du blivit sjuk eller något och inte var med... Jaja, vi ses fler gånger! Kram

2009-03-09 @ 15:34:58
URL: http://sarasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0