Foton från v8

Ligger fortfarande lite efter med fotona, men nu har jag fixat till bilderna från v8 i alla fall.



Det har inte blivit så mycket fotat på vardagarna på sistone, men med en massa kalas så finns det ju ändå gott om bilder! Den här veckan blev det lite bakning, vi gjorde två omgångar muffins till kalaset, provomgången tog slut... Sedan är det lite bilder från mellis, linn gillar äpple och Julia ska ha te så fort jag ska det. Hon får visserligen med 50% mjölk i sitt, och det som är mest spännande tror jag är att doppa tebollen... Vi hittade också ett set med pärlor som varit lite undanlagt och tjejerna gjorde väldigt tjusiga halsband! Sedan är det bilder från barnkalaset. Barnen fick göra varsin djungelorm, kul att se hur pyssliga alla var! Väldigt läckra blev ormarna och helt individuella. :-) Linn är inte jätteförtjust i vanlig tårta, så vi gjorde en glasstårta i form av tåg/lastbil. Självklart avslutades kalaset med godispåse, den här gången hade vi skattjakt, så barnen sprang glatt runt i huset innan och letade efter skatten.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, jag hade verkligen behövt den här utmaningen med att fota varje dag, eller åtminstone flera i veckan, för just nu är det helt stiltje på den fronten.

Jag har utmanat dig i min blogg.

Kram / Petra

2009-03-02 @ 22:40:43
URL: http://petraunne.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, jag hade verkligen behövt den här utmaningen med att fota varje dag, eller åtminstone flera i veckan, för just nu är det helt stiltje på den fronten.

Jag har utmanat dig i min blogg.

Kram / Petra

2009-03-02 @ 22:41:59
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0