Fler kort från träffen

Här kommer två kort till från förra helgens träff! Först är det ett kort jag gjorde till Pysselpassions tävling. Man skulle använda en sak av något, två av något annat osv upp till 7 saker. Lite trickigt att få ihop och få plats med allt, och en hel del mer saker på kortet än vad jag brukar ha! Nåja, jag vann ju tävlingen, det var ingen mer som gav sig på den... ;-) Jag har använt stämplar från Bildmålarna, "Mimo vårblommor", knappblomma och påsklilja är alla från dem.



Nästa kort är gjort efter en skiss av AnnaG och stämpeln heter "Mimosas bok". Här har jag testat en för mig ny färgkombination till håret, ville ha sommarblont hår och använde mig av ivory och sandstone (promarker).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0