Grattiskort till min svåger

Jag gjorde ett ganska enkelt kort till min svåger som fyllde tidigare i veckan, men har inte kommit till skott att lägga upp det tidigare. Jag tycker ofta det är svårt att göra kort till killar över 10 år, så det är bra att få öva lite på det ibland! Korten till barnens fröknar blev ungefär i samma stil, fast utan punchinella och med texten Glad sommar istället. Tror att min systers kort till Js fröknar såg ut ungefär likadant, för jag skickade några fjärilar till henne. Det är så bra med en syster att inspireras av, synd bara att hon är lite för långt borta (eller om det är jag som är, eftersom det är jag som flyttat från barndomsstaden?).


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Jag håller med om att det är svårt att få till "manliga" kort! Jag gjorde ett till svärfar igår - och det är inte lätt med alla puttinuttiga papper som tydligen befolkar min pappersförvaring. :)



Nejdå, ingen semester än - den börjar på fredag då vi åker till Korfu en vecka. Sedan är det ytterligare tre veckors semester på hemmaplan.



Orsaken till att jag fått ihop fyra LOer på så kort tid är just att de är så små! Eftersom man inte får plats med nå't tar de nästan ingen tid att göra. ;)

2009-06-27 @ 22:50:16
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0