Scenic Route för designat

I mitt första DT-paket från designat fick jag härliga papper och journalingstickers från Scenic Route, tillsammans med alfabetstickers från Jillibean soup, en bit läcker nylonspets,brads och blommor från Imaginisce och härliga stämplar från Unity stamps månadskit. Lite mer utförligt om materialet finns på designats blogg!



Den första LOn är på Linn i poolen, fotot passade så bra med färger i papper och alfabet tyckte jag.



Sedan är det en LO om den lilla indianen som var på Legoland. Jag måste leta fram fotona på mig i likadan mundering! Linn ville däremot av någon anledning inte alls ha en indianfjäder, så det slapp hon.



När vi var på kalas för några veckor sedan tog de fram vattenballonger, och sedan fick föräldrarna i familjen fylla vattenballonger hela tiden...  Alla barnen bara älskade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0