Böcker, böcker, böcker!

På semestern läser jag ofta massor! Ja, jag läser annars också, men inte lika mycket. Jag fick böcker av Martin och flickorna när jag fyllde år, av min syster med familj också, sedan passade jag på att ta med mig några från min systers bokhylla, jag köpte några stycken i Ullared... Så nu ska jag nog klara mig hela semestern! Just nu håller jag på att läsa "Sommardöden" av Mons Kallentoft, den utspelar sig i Linköping så jag känner igen platserna. Innan har jag läst "Bara vanligt vatten" av Kajsa Ingemarsson, "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg och "Inte ens det förflutna" av Anna Jansson. Samtidigt har jag börjat lyssna på "Nattfåk" av Johan Theorin, får se om jag orkar igenom hela på iPoden eller om jag tar boken istället. Som ni märker är det mycket svenskt och mycket deckare, kul att det finns så många bra svenska författare!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe - nästan precis samma böcker ligger och väntar på mitt nattduksbord :-) Håller som bäst på med kallentofts första bok - "kul" att känna igen sig i miljön. Ha en trevlig semester!

2009-07-15 @ 09:51:29
URL: http://beasscrap.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Ja det är tur att vi kan läsa... Jag har nog läst åtta stycken bara nu i sommar, just nu Arne Dahl, om A gruppen. Kan varmt rekomenderas :) Kram Aase

2009-07-19 @ 13:52:50
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0