Skisstävling på Scrapizbloggen!

Nu drar det igång med skissutmaningar/tävlingar på Scrappiz igen! Det nya nu är att vi har ett skissteam som turas om att inspirera, innan har det ju varit ordinarie redaktionen som gjort det också. I fredags kom i alla fall första skissen upp, inlägget finns här. Skissen passade mig perfekt, så jag använde den när jag var hos Camilla och scrappade lite i lördags. Så här blev min tolkning:

 

Fotot är från julafton, andra året i rad jag fått ett familjefoto då, tänkte mig att det ska bli en tradition att i alla fall en gång om året samla hela familjen på bild... Det röda pappret är Chatterbox, den ljusa remsan är Maja design. Hjärtat är från Elle´s Studio (färglagt med promarker) och rubriken är stansad med QK Maddie Anne.

Imorgon är det dags att börja jobba igen, känns både kul och jobbigt. Det är ju blivit en annan lunk här hemma nu när alla varit lediga, så jag misstänker det kan bli jobbigt att komma upp imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0