Liten fotorunda vid Stångån!

Idag var jag och Camilla en sväng nere vid Stångån och fotade. När jag föreslog det hade jag nog tänkt mig mer rimfrost och mindre blåst... Det blev kallt där nere, men vi fick i alla fall träffas lite och fick fota en del också! Här kommer några av mina foton!



Det här är en del av novemberljus (som jag tror blev vinterljus eller något), läckert när hela parken är full med kristallkronor inuti stora glasbollar!



Nere i Stångån låg en ångbåt med vacker rimfrost på.



Ett av Linköpings kännetecken numera, "Drömmarnas båge" med Stångs magasin i bakgrunden.

Tack för sällskapet Camilla, nästa gång tar vi det när det är mörkt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv,jättetrevligt!!Kallt men det var kul och jag lyckades ta en del fina.Nu får vi snart ta en runda när det är mörkt med!

2009-01-03 @ 22:17:31
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/
Postat av: Lily/Marie

Så vackra foto! De där kristallkronorna var ju hur läckra som helst! Helt skadad som jag är tänkte jag direkt på att scrappa det. Med ett hambly-papper med kristallkronor på! «skrattar»

2009-01-03 @ 23:22:40
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0