Foton från v1

Ja, jag vet att jag är lite sen... Det är väldigt många som kör projekt 365 nu som innebär att de tar minst ett foto per dag, vilket jag tycker är en kul idé, men inget jag vågar ge mig in på eftersom jag känner det skulle vara en ganska stor press. Däremot vill jag ta mer vardagsbilder och dokumentera på något sätt, och jag såg hur Malena gjort med att välja ut 10 foton per vecka och det kändes mer som något för mig. Så jag testar och ser hur länge jag känner för att hålla på! Problemet för mig är åtminstone nu i början av året då vi varit lediga och tagit mycket bilder att begränsa mig, det finns ju massor med bilder... Jag blev inte riktigt nöjd med ihopsättningen eftersom det inte är jämna mellanrum, men eftersom jag har foton på både höjden och bredden så får det vara såhär just nu!


Det blev en salig blandning av foton, en del från Camillas och min lilla fotoutflykt, några från pulkabacken och några verkliga vardagsfoton som det när jag och tjejerna gosar i soffan, det Julia leker kurragömma och har krupit ner i tvättkorgen på och fotot på Linn som så fint spridit ut en massa bokstäver och bokmärken på sin runda matta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder!! Blir inspirerad!!



Slå gärna på feeden under dina blogginställningar, så jag kan läsa dej med min bloggläsare! Det finns detaljerad instruktion inne i bloggforumet på Sz.

2009-01-12 @ 13:06:46
URL: http://sarasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0