Ett enkelt grattiskort

Jag och flickorna satt och stämplade och målade lite häromdagen och efter det så gjorde jag detta kort. Muffinsstämpeln är från Bildmålarna, är färglagd med promarkers och har dessutom lite 3D-lack på glasyren. Sedan har jag bara använt lite spillpapper och paperfrills. Jag funderade på om jag skulle använda en stämpel med text också, men jag tycker det är lite otäckt att sätta dit det sist, så jag avstod. Kanske blir det någon text innan jag skickar iväg det?

Det här är ett kort till min senaste utmaning på Scrapopol också, det var att skapa fritt men helt utan blommor.


Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Jätteläckert kort. Älskar färgerna du valt. Gult och rosa är så fint ihop.

2009-01-03 @ 23:28:57
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Ulrika

Vilket härligt färgglatt och "karamelligt" kort!

2009-01-04 @ 12:32:38
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0