Återvinningskort

Jag gjorde två kort till Scrappizbloggens återvinningstema. Till det första har jag använt delar av ett reklamblad, tyckte om både färgen och swirlsen, sedan la jag bara till lite genomskinliga blommor, textrutan och lite pearlmaker. Till de andra har jag använt omslagsplasten till kopieringspapper som en overlay och kompletterat med texten, som är utstansat med QK Diesel classic, en fjäril och några blingstenar. Gör man kort av lite annorlunda saker är ju fördelen att man inte alls behöver fundera på om man tycker det är ok att använda annat än syrafritt material också!





Idag (och igår) är jag hemma och vabbar, Linn hann vara en dag på dagis innan hon blev sjuk... Tur det var snabbt övergående, hoppas bara hon inte smittat någon av oss andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0