Två grattiskort

Jag lyckades göra två kort till cybercroppen också, första kortet är gjord efter en härlig skiss av Rimna, där det även skulle vara vårkänsla. Stämpeln är från Bildmålarnas vårkollektion.



Nästa kort gjorde jag sent på söndagkvällen, och efteråt insåg jag att det kanske inte skulle godkännas. Det skulle vara ett kort med fokus på stämpeln, men det här är ju egentligen två stämplar, även om de ju även är ett par... Man fick inte använda några blommor, band eller knappar och bara ett ord. Så det blev väldigt enkelt kort med stort stämpelmotiv och bara lite pearlmaker som dekoration.


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilka pigga färger du använt, nu längtar jag ännu mer tillvåren :)

Kram Aase

2009-02-25 @ 09:28:10
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0